Det här var svettigt

Sitter med datorn vi tv:n och undrar varför de sänder Ally Mc Beal mitt i natten, det är ju ett jätte bra program. Det borde byta plats med typ postkodmiljonären, välrdens största skit.
Jag har haft otroligt tufft att sova de senaste veckorna, jag är inte trött! Sover högst några timma per natt men känner ändå ingen trötthet! Jag vill ju bara sova.
Oh så vill jag att min Andy ska komma hem. Nu är det iofs. bara en vecka kvar men jag saknar honom så mycket! Jätte mycket.
Nu går det ett skit program på tv, då blir jag iallafall lite nöjd. Kanske kan sova en skvätt iallafall. Blir sjukt stressad av att sitta hemma såhär, jag vet att om jag går och lägger mig går det ytterligare en dag, jag blir äldre men jag har fortfarande inte gjort något vettigt. Får inget svar från ALFA heller och det gör mig sönder stressad, räkningarna ska ju faktiskt betalas denna månad också. Tyvärr. Nu har jag iallafall reducerat ner de flesta utgifterna, har väl bara Telefonen&bredbandet kvar som fasta utgifter.
Shit vad jag fryser också, var ute på en alldeles för lång och kall promenad, då blir man aldrig varm igen jue. Ska väl hoppa i sängen nu. Då kanske man blir fysiskt utmattad och somnar? Jag vet inte men jag fungerar inte riktigt nu heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0