i'm a dreamer

Jag drömmer jätte mycket om nätterna. Hela tiden, jätte vilda drömmar.
I natt drömde jag om föreställningen vi ska sätta upp, Svalen.
Vi hade premiär, det va i stortsätt fullsatt. Mitt under föreställning avbröt Janne mitt i en scen och började regissera. Folk började gå ut ur salongen, bla tre av mina vänner. Jag bad de: - Snälla, kan ni inte se klart hela och berätta om det var något ni tyckte var bra? De satt kvar.
Mitt i föreställningen började Andreas och malin grovhångla (!) Och de höll på i typ 20 min. då gick ytterligare femtio pers. och som sista låt i slutscenen när ridån skulle gå spleade ejban, som skötte  tekninken, Per gessles "här kommer alla känslorna på en och samma gång" ???
Nr allt var slut frågade jag mina vänner som velat gå från början om det verkligen inte var något  bra och de svarade : nej, allt var skit. Vi trodde verkligen du var bttre än såhär emelie.
OH My...
Jag lägger ner detta nu.
pus

Kommentarer
Postat av: Mojjan

Det kommer att gå så bra, Gumman. Janne har ingen talan, Andréas är nog inte den som hånglar offentligt. Vad gäller de tre vännerna kommer de antagligen att ge stående ovationer.

2009-04-22 @ 17:03:22
Postat av: Mojjan

Jag kan nog inte komma förresten, tror jag har tvättstugan då.

2009-04-22 @ 20:16:33
Postat av: Lotta

Du är väl inte sanndrömmare hoppas jag?!

2009-04-30 @ 13:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0