Jag njuter av livet, livet njuter jag av.

Jag kom precis hem efter lite målning i Onsala. Nu ligger jag &mocklar mig med mjukisbyxor, macka&kaffe. Nice.
Jag njuter av kaffe.
jag njuter av att få spela teater,
Jag njuter när jag är med min pojkvän.
Jag njuter när det är bäddat när jag kommer hem.
Jag njuter av en cigg på morgonen.
Jag njuter....Och det tänker jag fanimej fortsätta med.

2000pesetas rikare efter dagens bravader. Jag Njuter!!
Ring om du vill vara med och mockla dig, jag njuter av ensamhet men känner för lite sällskap.

Love

Kommentarer
Postat av: Mojjan

Njut ännu mera, Prinsess. Så ska vi teaternjuta en massa snart. Med kaffe, glass och tårta och saft!

Kramis.

2009-04-20 @ 17:52:07
Postat av: Anonym

Du är bäst!

2009-04-20 @ 18:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0