Min oskuld

Känns som om jag levt i en lögn, en stor fet jävla lögn. Iofs. har jag aldrig trott att min liv var en sanning men jag hade iallafall förväntat mig ett mellan ting neutralt läge.
Det var jag &mitt glitter som upptäcte det. Vi läste en gratis tidning, jag tror man får den när man lämnar blod. "Blodgivaren" hette den säkert. Ja det gjorde den. Alla sånna skittidningar med låtsas papper heter alltid sånna grejor. Jag vet att jag fick hem en sån sticksig tidning när jag jobbade på Proffice &den hette typ "arbetaren".
Iallafall,  I Blodgivaren svarar de på frågor; Sannningar &Myter &här upptäker vi att Mödomshinnan är en myt! TG att man var en ung lite slampa annars hade jag vandrat runt hela mitt tonåriga liv &varit skrämd av denna skiten!

Jungfruligheten, Blodet som skulle forsa ur muffen. Okontrollerat, Oskyldigt.
"Panget som skulle ljuda då man sprack inne på sörgårdskolans toalett under ett skol disco.
Pinsamheten som skulle när den dreadlock prydda killen drog ut sitt kön ur den ny deflorerade musen &fann den helt indränkt i tungt oskuldsblod.
Jag hade även föreställt mig hur en tunnhinna, likt den biten hud du drar bort från en skoskavsblåsa skulle ligga &guppa bland blodblandat urin och säd i toaletten efter akten.

Detta hände inte mig, inte dig heller. Detta händer inte någon för det är inte sant!
Det är en myt och jag har blivit beröva på min oskuld. Eller rättare sagt, Jag är fortfarande oskuld!






Hur skulle du kunna veta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0