Som jag sover, om jag orkar

Agerade hemsläp igår natt. Var sjukt skönt att få somna och faktiskt sova. Mindre skönt att gå The Hall Of Shame hem i gårdagens kläder. Jag hade sånna svarta skinnleggings, men dethar ju vart så varmt idag att jag är svart om benen! De har färgat av sig!!

Somnade härom natten med datorn brevid mig, när jag vaknade till mitt inatten kännde jag värme, trodde det va Andy som lagt sig brevid mig, som kommit hem. Men det var bara laptopen som blitt "överhettad". Vilken otrolig besvikelse, där låg jag ensam och gosade med min laptop.
Hoppas på att jag fatiskt har en inkomstkälla på gång nu. ALFA är ju otroligt sega, de ville att man skulle skicka in repport för två veckor men för säkerhetskull skickade jag in för fyra, de kanske tyckte det var lite väl ambiöst och att jag nu inte förtjänar Alfa, men vad vet jag?
Ska röka, läsa bok och sova. Snart är det tisdag, det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0