Uppsägning- feedback tack!

Hej, jag ansöker härmed om uppsägning av min prenumeration. Jag är inte helt nöjd med vad den tillfört och jag kan inte ens minnas att jag har bett om den? Den har kommit månadsvis de senaste åren men jag kan inte riktigt förstå vad den har utav intresse, oftast gör den mig mest irriterad. Denna irritation går även utöver min omgivning och vissa dagar smärtatr produkten så att jag inte förstår varför någon ens uppfann skiten. Jag tackar nu för tidigare sammarbete men något fortsatt sådant kommer inte bli aktuellt. Jag inser att det kommer fortsätta komma denna månad men jag hoppas att nästa månad, i och med denna uppsägning, är helt Mens fri.
Skulle det vara något annat kommer jag genast anmäla er, Kroppen AB, till Konsumentverket för både falsk marknadsföring och missnöje med produkt.
Med vänlig Hälsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0