Wont turn my life around, because i like it upsidedown

Det är något speciellt med den uppånervända världen. Går kvällen spenderade jag på Avenyn med mina bästisar sjungande "uppmuntarsången". Någonstans spårade det även ur & jag fann mig själv sittandes i en papperskorg, medan mitt Glitter grät. Fabulouse!
Ensemble, c'est tout

Imorgon kommer Han! Om Åtta timmar landar Han. Om tio timmar är Han hos mig.
I can't imagine life with out U.
Gudars ska bli så mysigt att få sova brevid någon Honom igen. &givetvis kul att få en massa presenter. Jag har ju filat ned naglarna idag så jag ska kunna öppna dem proffsigt, Hoppas förfan att de är inslagna!
Nu hittade jag en finne på min rygg också, Yummie.



Va bra allt känns nu!            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0