I used to be such a sweet, sweet thing

Världen är konstig.
På hissingen finns det människor som bråkar och förstör. Som gör sönder saker för att det är skoj. Som slåss, bråkar och har sig. ("har sig", jag börjar bli gammal.)
Det är synd om de här människorna. Och bara för att det är så otroligt jävla synd om dem stackars jävla idioterna så ska de FÅ ett jobb. Ja, Få. Bara sådär. Som en present.
Presenter får man väl när man har skött sig? Ät upp grönsakerna, annars kommer ingen tomte. Hur mycket grönsaker har de ätit egntligen?
Allvarligt talat. Jag vill också bli Vandal, Jag vill också ha en identitet. Jag vill också bli välkommnad in i samhället precis som ligisterna på Hissingen. Jag vill också krossa busskurer och knacka Bög. Jag vill ha presenter!!!




I used to be such a sweet, sweet thing
Till they got a hold of me
I opened doors for little old ladies
I helped the blind to see
I got no friends 'cause they read the papers
They can't be seen with me
And I'm gettin' real shot down
And I'm feelin' mean

No more Mister Nice Guy
No more Mister Clean
No more Mister Nice Guy


 

They say he's sick, he's obscene

Kommentarer
Postat av: Carro

Så sant

2009-08-28 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0