Oj då, varför gjorde jag så?

Nu gick jag hem igår igen, det var jätte dumt! Nu har jag ju gör ont i benen.

Solen skiner. Det skiter jag i. Jag sitter inne framför TV&datorn och kollar lite bloggar och extremeMakeover. Jag är faktiskt Bakis och tänker tavara på mina Mänskligarättigheter.
En Bakfylla är ju faktiskt något ganska så fint. Man får äta vad man vill, behöver inte gör något alls. Bara ligga och slö glo på TV. Och man lär sig mycket- Jag lärde mig idag på ett Amerikanskt Doctorsprogram att det kan vara livsfarligt att gå barfota, det ska man helst undvika ialf. på stranden och i parker. Att man inte har vetat det innan! Det måste ju vara revolutionerande för hela SvenskaFolket! Släng på er era Puppor. ´Det är livshotande att ränna omkring utan!

Ush å fy, Länge Leve Bakfyllan!

Känner mig lite kass. Kan gag slösa en önskning? Jag önskar att jag såg ut såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0