Det är så gott å må gott igen.

Det är så härligt. När man faktiskt hittar ro i att sitta ensam. När man njuter av att gå hemma och pyssla med blommorna, städa undan det sista från cocktail partyt (!) och klippa gräset i det perfeta gräsklippar vädret.
Våran lilla weekend gjorde nog oss alla väldigt gott. För trots att  man inte alltid mår kass, fysiskt eller psykiskt. Kankse man gör det lite sådär abstrakt. Lite, "Jag vet inte riktigt hur jag mår. " Och det kan oxå vara påfrestande. För jag hatar att inte veta!!!
Nu vet jag, åh det är så gott å må gott igen!
      Tack mina rosor för en underbar liten helg!






-Vin eller vatten, det spelar ingen roll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0