God Morgon

Har fått kritik över mitt bloggande. Man fattar ju tydligen inte vad jag skriver så detta ska jag ändra på.

:) Idag har jag vaknat. Jag gick upp tidigt. Tihi.
Jag har varit ute och gått en promenad, måste ju tänka på beachen 2010. Hihi... ;)
Sen åt jag en risifrutti. det var det enda som fanns hemma. Risifrutti Jordgubb är så gott. Lite sött men endå gott lixom!!!
Sen har jag tittat på TopModel. Asså, Tyra B är bara too much. My goooooood!!!!! Jag har även varit inne på bubbleroom.com och klickat hem några sjukt söta klänningar. Lite höstiga sådära. Sjukt Cute. Längtar så till de kommer lixom.
På fredag åker jag, Ankiz och Mojjjjjan till NY För att hälsa på Helenizz. Åhh Ska bli så KUL!!! Tråkigt bara att vara utan Älskling sååå läääänge men jag tror vi kommer klara det också. Weii typ ett och 1/2 år idag!!! eller nåt zånt.
tralalalalaaaaaaaaaaaa.
Nu ska jag tänka på dagens outfit. Ska åka till stan idag, weii. Asså Gbg är så booring men vad ska man göra lix? Tur att man har milano, paris och london några klick bort på internet. hihi.
Ha en underbar dag sötisar!

Dagens Kille är:
DARIN blir så känslosam när jag hör hans låtar, han är tydligen jätte känd i Japan.

PUSSSSSSSSS!!!!! PUZZZZZ!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moj

Du skriver sååå bra sötiz. och jag måste bara få seee klänningarna så fort dom kommer, can´t wait, lixom. På fredag blir det underbart mina Älzklingar. puzz puzz.

2009-07-15 @ 11:07:04
Postat av: Mr S

Sååå ja, nu fattar man ju. tack babe ;)

2009-07-15 @ 18:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0