kontaktannons

Hallå hallå. Var är alla? 
Jag befinner mig just nu en bit utanför mölndal, solängen närmare bestämt. Jag är sugen på en kall öl, eller paddla kanot. Jag är ny duschad och har precis ätit, men kan tänka mig att ta en glass eller så. i plånboken harjag närmare bestämt 2000kr och på kontot; Oklart. Jag är klädd i vita byxor och ett blått linne och ser helt ok ut. Lite torrt hår och en finne på hakan iofs. Känner mig ganska glad, är lite deppig för att  jag är uttråkad och ensam.

Du ska vara ledig idag från och med nu till sen. Glad, positiv. Gärna utvilad då jag vill hitta på något mer aktivt än att se på tv. Ett + om du befinner dig i mölndal/GBG men det är inget måste.
Känner du dig träffad?

Ring mig. 0761685910
Ser fram emot ditt samtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0