F*ckingj*vla Västtrafik

Busschaufförer sökes.

Vi söker nu chaufförer till kommande bussar under sommaren. Som busschaffis kör du buss mellan typ Mölndal- Göteborg, det kan väl inte vara så svårt?
Vi ser gärna att du är extremt otrevlig. Vi arbetar efter mottot: Kunden har ALDRIG rätt. För att kunna utföra ett bra jobb på våra bussar ska du vara kaxig, tyken ha svårt att passa tider.
 Det är en fördel om du är flexibel för olika temepraturer då vi stänger av värmen på vintern och sprutar ut varmluft för att försörja ett helt land på sommaren. 
Du ska gärna ogilla människor och ha dålig koll på olika trafikregler eller var blinkersen sitter på fordonet.
Körkort är ett plus men absolut inget måste. Referens är överflödigt då vi har stora problem att komunicera med männsikor.
Maila in din ansökan till västtrafik eller titta förbi bussgaraget en tidig morgon och sno en ledig buss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, så rätt, så jävla rätt!

2009-05-05 @ 12:21:15
URL: http://saraekehov.blogg.se/
Postat av: Helena

Det ät alltså inte bara jag som kommenterar din blogg. Fint att du når ut i världen. Här kommer en kommentar till- Bara för att strö salt i såren fick jag ett fint litet papper från Af idag där det står: Du är inte längre inskriven på Af. Vi har även meddelat din A-kassa. Så nu är jag helt identitetslös! Tur att det bara e över sommaren-snart sitter jag där längtansfullt i väntrummet. Förnedra mig! Jag kan inte låta bli att vara destruktiv, helt enkelt!

2009-05-06 @ 23:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0