Helena&jag

okej, jag gick ner till arbetförnedringen igår, i regnet. Sjuk
När jag väl kommer dit ska jag inte alls vara där, jag ska bara ringa till kundtjänst. För det fattar väl alla? "Emelie Wessbergs ska kontakta AF innan den 6/5 för att uppdatera sin arbetssituation". Givetvis innebär det att man bara ska ringa (?) Jag gick hem igen. Senare ringde jag till AFs kundtjänst och fick snacka med en av världens största idioter.
Jag är inskriven i de destruktivas ofrivilliga "spottasparka på den som ligger" förening.
Jag har en identitet, den är bara kapad vid fotknölarna. ArbetsFörmedlingen sätter F:et i FÖRNEDRING! Inte fan ska väl nån jävla FransPetterson på något jävla arbetsförmedlings kontor i typ Närke sitta och bedöma mig och min arbetssituation, Ärligt. Killen känner mig inte ens! 
STS
Helena, du är inte identitetslös. Du har kommit ett kast upp! Välkommen till världen där luften är renare, där människor du talar med bemöter dig för den du är & inte tar en jävla massa skit för givet. Jag önskar dig all lycka efter din otroligt (måste sägas) Härliga separation från den partner som tror att du ständigt är otrogen och bara kommer hem när du vill ha dina små slantar.

Arbetsförmedlingen! Vi ska ha ett snack du och jag!!! A-kassan är inte så hög att någon, och då menar jag någon skulle vara arbetslös frivilligt. Det finns inga pengar på jorden som kan förlåta den otroligt inkompetenta personal man möts av varje dag. Och till all jävla bitterfitt personal, cheer up, Ni har iallafall ett jobb!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0