Solen skiner himlen e blå, va det är skönt att leva då!



Hoppsan!
På lördag får vi nycklarna till vårt mansion, på torsdag ska jag anmäla mig till utbildningen och förhoppningsvis ska jag å Ankan hinna shoppa och julpynta på Huset. Massa massa skoj
Och som om inte det vore nog jobbade jag 13timmar igår och ska iväg för att jobba 8idag! Asså, Livet e så najs!

Ps. Jag hade mega stor näsa imorse. Kan det bero på att jag har sovit på den. Eller sovit på ngt annat så att allt blod kommit till näsan. Jag vet inte. Någon som vet? Alltså den var GIGANTISK!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Har frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga eller två :)

2009-12-03 @ 18:22:59
URL: http://zchelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0