Teknisksupport?

Kjell min vän var här och då frågade jag honom en fråga ang min nya diskmaskin.
-Det står att jag ska hälla salt i den? Det har jag aldrig behövt göra innan ( Kanske för att jag aldrig haft en diskmaskin innan)

-Men, e du dum eller? (han sa inte "dum, eller" men han menade så) Salt behöver man bara hälla i (hörochhäpna) om man har ovanligt hårt vatten ditt galna fruntimmer (han sa inte det med fruntimmer men han ville säga det. Han ville dansa runt mig i en ring och skrika fruntimmer, fruntimmer, fruntimmer. så korkad var jag väl antar jag)

Men nu undrar jag efter att ha duschat; Kan man ha ovanligt torrt vatten? Jag blev jätte torr i ögonen av duschen.

Mvh Emelie i Mölndal

Ps. Jag bor i en ceriös förening ock hyrevärden är jete snel. Ds


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hårt vatten?

Det är nog Kjell som behöver bli kallad fruntimmerfruntimmerfruntimmer.

(Säg inte att jag har sagt det)

2010-01-30 @ 14:12:57
URL: http://entesked.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0