You and me, let’s steal a car, let's rob a bank, let's travel far

Ni är några, en liten skara som läser min blogg, kan man få en kommentar på detta? Visa att ni finns!! Jag förlåter er för innan, men börja nu.
Första frågan. Vem är du? (säg det inte rätt ut. Ge mig en ledtråd.)



Jag är ensam, just för att ingen någonsin kommer förstå mig.
Jag är rädd, att jag blivit stor.
Jag har mycket komplex och en ständig oro att inte räcka till, samtidigt som jag är väldigt nöjd med mig själv.
Jag tar gärna "mamma rollen" för att jag inte litar på andra människor.
Jag har ett stort hjärta, plats för många, men är rädd för närhet.
Jag sätter aldrig mig själv först, destruktiv uttänkt för att skada mig själv.
Jag tycker inte om ris eller mjölk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är också Mamma till många....

2010-01-11 @ 17:03:43
Postat av: Anonym

jag har tatt hand om dig sen du var ett litet knyte :)

2010-01-11 @ 17:27:08
Postat av: Anonym

Det första du sa till/om mig var: där har vi en som hittat en plats för sig själv i hörnet.

2010-01-11 @ 23:17:03
Postat av: rebecka

känner igen mig rätt mycket i texten där. det här är första gången jag kollar på din blogg men den är fin ialla fall :) kolla gärna in på min med. kramar

2010-01-13 @ 12:05:09
URL: http://rsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0